woensdag 5 juli 2017

Einde van het schooljaar

Oeps, zoals je merkt, loop ik met mijn blogberichten een week achter! 5 juli is het inmiddels vandaag en hier ben ik met mijn blog dat het schooljaar voorbij is... Tjah, het is wat het is - bloggen doe ik vooral als dagboek voor mezelf dus ik wilde dit moment toch nog even documenteren!

Het was Adeline's laatste dag in het kleuter dus we namen nog wat fotootjes op de speelplaats. We gaven alle cadeautjes aan alle juffen - ik ontdekte ook dat we een juf van de opvang vergeten waren dus donderdag avond hebben we nog een vogelhuis-doosje bij geknutseld. Vooral ik dan, want Adeline had er geen zin in... om het te vullen met snoepjes echter, dat dan weer wel en om af te geven was ze er ook als de kippen bij.
We hebben dus in stijl afscheid genomen en de kids zijn klaar voor de vakantie! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten