maandag 17 juli 2017

Bijna jarig

Vrijdag is het alweer mijn verjaardag - 31 jaar! We vierden het alvast dit weekend bij oma & opa. Ja, ik vier dat nog altijd wel graag eigenlijk. Het werd een plezant feestje en oma deed enkele pogingen om een leuke foto te nemen met de kids. 
Deze hier vind ik het beste gelukt :p 3 kids leuk op de foto krijgen is nu eenmaal niet simpel. Maar kijk, ik ben al tevreden dat iedereen er op staat en Daphne doet ook wel haar best om te lachen - hoewel lichtjes ovedreven. De plasticine die ze vast heeft was trouwens haar cadeautje voor mama "pannenkoek gemaakt voor jou, mama" - tja, hoe kun je daar nu niet blij mee zijn ;) 


Adeline had het slimmer aangepakt voor haar cadeautje en had 's morgens vroeg een blikje cola light uit de frigo gehaald en dat ingepakt. Slim van haar, ze weet maar al te goed dat mama dat graag drinkt. Ze maakte er nog een kaartje bij, ze kwam wel vragen om Daphne en thomas hun naam er op te zetten, maar dat deed ik met plezier. Ik vroeg haar wel om er de volgende keer geen puzzelstukken op te plakken want hoewel zeer decoratief, dienen die toch eigenlijk daar niet voor... #momlife


Ik kreeg nog een persoonlijke verjaardagstaart - Daphne had wel al 3 kaarsjes uit geblazen voor ik er een foto van kon nemen en Adeline had al eentje uitgehaald ook (vandaar het gaatje). Na de foto dan het grote gevecht wie er de laatste kaarsjes mocht uitblazen. Ik blies zelf ook mee voor de show. 
Ja, dat moet toch zo op je verjaardag :)
Het was een zeer leuk feestje!! Ik kreeg bovendien nog geschenkjes: een magazine van ottobre met nieuwe herfst patroontjes, biais lint en een bon voor de naai machine winkel - joepie! Verjaren mag wel elke dag ! (maar verouderen liefst niet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten